Ha 15 másodpercen belül nem töltődik be az oldal, frissíts a böngésződ gombjával.

Nem találja, amit keresett?

Kollégáink szívesen segítenek Önnek.

Hírek

Egyenesen a Vidanettől

Jól teljesített a Vidanet ügyfélszolgálata

2011. 02. 25

Kedves Ügyfeleink!

A közel 4000 előfizetőnk válasza alapján készült legfrissebb ügyfél-elégedettségi mérésünk eredményei szerint ügyfélszolgálatai pontjaink kiszolgálási minősége és műszaki kiszállásunk megítélése is javult az elmúlt időszakban. 

Budapesti szolgáltatási körzetünkben élő előfizetőink 5-ös skálán 4,76-ra értékelték az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégáink segítőkészségét, a műszaki kiszállások során szerezett pozitív tapasztalataik alapján pedig barátaiknak is jó szívvel ajánlanák a Vidanet szolgáltatásait. A pozitív visszacsatolások mellett a válaszokból látjuk, hogy a jövőben kiemelt figyelmet kell fordítanunk az ügyfélszolgálati segítségnyújtás várakozási idejének csökkentésére. Fővárosi ügyfeleink körében az analóg és digitális kábeltévé szolgáltatások minőségének megítélése is jelentős javulást mutatott az előző évekhez képest, bár még nem éri el a vidéki körzeteink szintjét.

Országos szinten előfizetőink a szolgáltatás-kimaradást tartják a legzavaróbbnak, ugyanakkor pozitívumként emelték ki a helyreállítási munkálatok gyorsaságát. A csatornakiosztás tekintetében vidéki ügyfeleink elégedettebbek, mint fővárosi társaik. Cégünk az elégedettség növelése érdekében a jövőben is igyekszik majd színes és változatos kínálatot biztosítani tévénézőinek. Az országosan egyesített eredmények emellett azt mutatják, hogy ügyfeleink az internet-szolgáltatás sávszélességét és megbízhatóságát is jónak találják.

Vidék ügyfélszolgálatainkon gyorsult a kiszolgálás

Vidéki ügyfélszolgálati pontjaink a fővárosiakhoz hasonló kedvező értékelést kaptak. Győr területén kiugróan pozitív a kiszolgálás megítélése: előfizetőink elsősorban az ügyintézők szakmai felkészültségét és segítőkészségét emelték ki. A legjobbnak azonban mégis a műszaki kiszállások színvonalát és rugalmasságát találták, ami elsősorban helyi kollégáink munkájának köszönhető.
További vidéki ügyfélszolgálati pontjaink tekintetében a legpozitívabbnak a várakozási idő csökkentése bizonyult, mely kényelmesebbé és gördülékenyebbé tette az ügyintézést. Egyetlen kivételt Mosonmagyaróvár jelentett, ahol a januári időszakban előre nem látható problémákat észleletünk, melyek próbatétel elé állították ügyfélszolgálati kollégáinkat is. Így ezen a területen előfizetőink a várakozási idő megnövekedésére panaszkodtak.

A gyorsabb reagálás érdekében munkatársaink február elsejétől már a Vidanet Facebook oldalán is ügyfeleink rendelkezésére állnak.

Köszönjük, hogy válaszaikkal hozzájárultak ahhoz, hogy feltérképezzük a szolgáltatásainkhoz kapcsolódó esetleges nehézségeket. Visszajelzéseik alapján a korábbi évekhez hasonlóan nagy hangsúlyt fektetünk szolgáltatásaink javítására. Az elmúlt évek során közel egy milliárd forintot fordítottunk a hálózatunk fejlesztésére, annak érdekében, hogy minél színvonalasabb televíziós, telefonos és internetes szolgáltatást nyújthassunk Önöknek. 

Üdvözlettel:
Vidanet Zrt.

A vidanet.hu úgynevezett sütiket (cookie-kat) használ, melyek személyes azonosításra nem alkalmasak, ugyanakkor bizonyos szolgáltatások biztosításához szükségesek. A weboldal további böngészésével hozzájárul a sütik használatához. Részletekért kattintson!

mindenrendben