Ön még nem választott települést!
Kérjük, válassz települést!
vagy

Hogyan lehet belépni az ügyfélkapuba?

Az ügyfélkapu a www.vidanet.hu oldalon található, emellett a https://secure.vidanet.hu/ugyfelkapu/bejelentkezes linkről is elérhető. A belépéskor az ügyfélszolgálaton kapott felhasználói nevet, valamint jelszót kell megadni.

Hogyan lehet felhasználói nevet igényelni az ügyfélkapuhoz?

A belépéshez az ügyfélszolgálaton kell felhasználói nevet és jelszót kérni.

Hol juthatok formanyomtatványokhoz (pl. meghatalmazás)?

A formanyomtatványok letölthetőek a honlapunkról a Segítség/Letölthető dokumentumok/Formanyomtatványok menüpontból (www.vidanet.hu/segitseg/dokumentumok/formanyomtatvanyok/), emellett személyesen, ügyfélszolgálati irodáinkban is kérheti.

Költözés esetén átvihetem az új címre a szolgáltatást?

Abban az esetben, ha az új címen is elérhető a Vidanet szolgáltatása.

Lakáson belül áthelyezhető a szolgáltatás?

Igen, egy háztartáson belül mind a tévékészülék, mind az internet-szolgáltatás áthelyezhető egy másik helyiségbe. A változtatás költségét a helyszíni felmérés alapján tudja meghatározni a szerelő kollégánk.

Lehet a szolgáltatást szüneteltetni?

Igen. A szüneteltetés legrövidebb időtartama 1 hónap. Azok az ügyfeleink, akik nem rendelkeznek határozott idejű szerződéssel, maximum 6 hónapra, míg határozott idejű szerződéssel rendelkező előfizetőink maximum 60 napra kérhetnek szüneteltetést. Ez utóbbi esetben a határozott idejű szerződés időtartama kitolódik az igénybe vett szüneteltetési idővel. A szüneteltetésnek külön díja van.

Mi az átírás folyamata? Milyen papírok szükségesek hozzá?

Az átírást személyesen, ügyfélszolgálati irodáinkban intézheti el. Az átíráshoz mindkét fél jelenléte szükséges.

Van lehetőség átutalással fizetni?

Igen, szolgáltatásainkért átutalással is fizethet.