Ön még nem választott települést!
Kérjük, válassz települést!
vagy

A box kijelzőjén a 12:00 látom, de a szolgáltatás nem működik. Mi a teendő?

Ez az állapot azt jelenti, hogy nincs bekapcsolva a dekóder. A bekapcsoláshoz nyomja meg a távirányítón a piros gombot!

Digitális szolgáltatás esetén a beltéri egység hány tévékészülékhez csatlakoztatható?

Egy beltéri egység egy tévékészülékhez használható, így annyi dekóderre van szükség, ahány tévékészüléken a digitális szolgáltatást veszi igénybe.

Digitális szolgáltatásnál eltűnik néhány csatorna. Mit tehetek ilyenkor?

Ilyen esetben a gyári beállítást kell elvégezni.

DVD és házimozi rendszer csatlakozatható a beltéri egységhez?

Igen, van rá lehetőség.

Egy lakáson belül hány darab tévékészüléket lehet üzemeltetni?

Egy háztartáson belül három tévékészülékre tudjuk biztosítani a szolgáltatást, de analóg szolgáltatás esetén további vételi hely igénylésére is lehetőség van.
Digitális szolgáltatásunkat csak azokhoz a tévékészülékekhez tudjuk biztosítani, amelyekhez van külön set-top box!

Gyári beállításnál mi a 4 jegyű kód?

A kód négy darab egyes (1111), amíg az előfizető ezen nem változtat. (A korábbi, nem HD set-top boxok esetében a kód 4 db nulla: 0000.)

Ha több tévékészüléket használok, akkor is csak egy havidíjat kell fizetni?

Igen.

Hogyan kell a gyári beállítást visszaállítani a digitális dekóderen?

A beállításhoz a beltéri egység Menü gombját kell megnyomni, majd a Rendszerbeállítás, gyári beállítás kiválasztása után meg kell adni a jelszót (4 db nulla: 0000).
A magyar nyelv kiválasztása után automatikusan elindul az Ön által elérhető csatornák beállítása. Ha a csatornakeresés és csatornakiosztás befejeződött, előre kell kapcsolni az egyes csatornára, így meggyőződhetünk arról, hogy helyre állt-e a szolgáltatás.

Hogyan vehetem igénybe a HD szolgáltatást?

A HD-s csatornák vételéhez HD-s set-top boxot kell csatlakoztatni a tévékészülékhez.

Megvásárolhatom a digitális dekódert, hogy a saját tulajdonom legyen?

Sajnos jelenleg erre nincs lehetőség, de dolgozunk azon, hogy ilyen irányba bővítsük kínálatunkat.

Melyik csatornákat nézhetem HD-ben a Vidanetnél?

HD csomagunk külön előfizetés keretében érhető el. Az előfizetés a következő csatornákat tartalmazza: M 1 HD, M 2 HD, Viasat Nature/Viasat History HD, Eurosport HD, Sport 1 HD, Discovery HD, National Geographic HD, Spektrum HD, AXN HD, Animal Planet HD*. Ezen kívül lehetőség van az HBO csatorna HD-s vételére, valamint a digitális III-as csomag részét képezi az M1 HD, M2 HD, Duna TV HD*, Duna World HD*, Super TV2 HD* és Spektrum HD.
* A jelzett csatornák az alábbi településeken nem érhetők el: Fertőd, Fertőszentmiklós, Fertőszéplak, Petőháza, Sarród Babót, Barbacs, Bágyogszovát, Beled, Bezi, Bodonhely, Bogyoszló, Csorna, Dör, Enese, Edve, Farád, Fehértó, Győrsövényház, Ikrény, Jobaháza, Kapuvár, Kóny, Osli, Páli, Pásztori, Potyond, Rábacsanak, Rábakecöl, Rábapatona, Rábapordány, Rábatamási, Sopronnémeti, Szárföld, Szil, Szilsárkány, Vásárosfalu.

Mi a különbség az analóg és a digitális kábeltévé között?

A digitális szolgáltatásnál jobb a kép- és hangminőség, ezen kívül számos extra lehetőséget biztosít, ilyen például bizonyos csatornák esetében a nyelv- és feliratválasztás, vagy az elektronikus programkalauz.
A digitális szolgáltatáshoz ugyanakkor szükség van egy beltéri egységre (úgynevezett set-top boxra), melyet a tévékészülékhez kell csatlakoztatni.

Mi kell ahhoz, hogy igénybe vegyem a digitális szolgáltatást?

A szolgáltatás igénybevételéhez szükség van egy beltéri egységre (úgynevezett set-top boxra), amelyet a tévékészülékhez kell csatlakoztatni. Egy beltéri egység egy tévékészüléket tud kiszolgálni.

Mit kell tennem, ha a kártyát nem fogadja el a box?

Vegye ki a kártyát, törölgesse meg egy kicsit a csipet, majd helyezze vissza!

Mit kell tennem, ha a következő feliratot látom a tévékészüléken: „Ennek a csatornának Ön nem előfizetője”?

Abban az esetben, ha Ön már előfizetett a kérdéses csatornára, egy rendszerbeállítást kell elvégezni. Ha még nem előfizetője az adott csatornának, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1203-as telefonszámon!

Nem reagál a beltéri egység a távirányítóra. Mi a teendő?

Érdemes ilyen esetben az elemeket kicserélni, és ellenőrizni a dekódert.