Ha 15 másodpercen belül nem töltődik be az oldal, frissíts a böngésződ gombjával.

Nem találja, amit keresett?

Kollégáink szívesen segítenek Önnek.

A Vidanetről

Ismerje meg múltunkat és jelenünket!

1990

Cégünk egyik jogelődje, a Győri Kábeltelevízió Szolgáltató Kft. 1990 márciusában alakult, elsőként nyújtva kábeltelevíziós szolgáltatást Győr területén. A vállalat 10 éven keresztül önkormányzati tulajdonban működött, majd 2000-ben a városvezetés pályázat keretében értékesítette a társaságot. Ugyanebben az évben bővült a cég szolgáltatási területe Tata és Mosonmagyaróvár városával. 2002-ben pedig a szélessávú internetszolgáltatással gyarapodott a cég kínálata.

1996

A Vidanet másik meghatározó jogelődje, a Kaposkábel Kft. volt, mely 1996 áprilisában alakult, a Kaposvár Megyei Jogú Város Önkormányzatának kisebbségi tulajdonosi szerepvállalásával. A Kaposkábel Kft. kezdetben Kaposvár területén biztosított kábeltelevíziós szolgáltatást, majd 2002 áprilisában szolgáltatási területe Pécs belvárosával, 2003 júliusában pedig Mindszent városával bővült. A fejlesztéseknek köszönhetően 2002-ben már Kaposváron is elindult a szélessávú internetszolgáltatás.

2003

A Vidanet Zrt. a Győri Kábeltelevíziós Kft., a Kaposkábel Kft. és még két másik társaság 2003-ban történő egyesülését követően nyerte el jelenlegi nevét és társasági formáját.

2005

2005-ben újabb előrelépés történt a cég életében, mikor is az akkor több mint 22 ezer előfizetővel rendelkező, budapesti székhelyű Kis-Astrasat Kft.-vel bővült a Vidanet Zrt. A Kis-Astrasat beolvadásával a cég szolgáltatási területe tovább nőtt Budapest II., III., valamint XVIII. kerületeinek egyes részeivel.

2012

2012-ben két újabb régióval bővült a vállalat szolgáltatási területe: Kapuvár, Csorna környékét a Molnár Kft.-től, míg a fertődi területet a Telekomtól vette át a Vidanet. Az új régióknak köszönhetőn mintegy 15 ezerrel nőtt a vállalat előfizetőinek száma.

2013

2013-ban Harkány és környéke beolvadásával folytatódott az akvizíciók sora: a Szabó Elektronika Kft.-től 2600 előfizetőt vett át a Vidanet Zrt.

2014

2014-ben a hálózatától független, országos szolgáltatások nyújtására vált lehetősége a vállalatnak az ADSL piacra való belépéssel. A BTel ADSL-ügyfélállományának átvételével 19 ezerrel, az Alta Internet Kft. ADSL-ügyfeleinek átvételével 4 ezerrel nőtt az előfizetőinek száma.

2015

2015 januárjában Siófok és környékét, 14 települést vett át a SUPRA Kft.-től, mellyel újabb 11 ezer előfizetővel bővült a Vidanet Zrt. ügyfeleinek száma, ugyanakkor májusban értékesítette budapesti szolgáltatási területét. Az év során átfogó hálózatfejlesztés is indul, melynek célja, a szolgáltatási portfólió egységesítése a különböző területeken, illetve az eddig elérhetőnél sokkal nagyobb sávszélességű internetcsomagok bevezetése.


Célunk a folyamatos technológiai fejlődés és a szolgáltatási területek bővítése, hogy mindig kifogástalan minőségű telekommunikációs, kábeltévé- és internet-szolgáltatásokkal álljunk ügyfeleink rendelkezésre, és tovább bővíthessük megrendelőink körét.

A Vidanet csapata

A jelentősebb bővítések mellett kisebb akvizíciókkal folyamatosan növeljük szolgáltatási területeinket.

A rendszeres fejlesztéseknek köszönhetően 2006 végén sikerült elindítanunk digitális szolgáltatásunkat, mely elsőként győri és budapesti ügyfeleink számára volt elérhető. 2007 végén már minden szolgáltatási területünkön biztosítottunk internetszolgáltatást, 2008 őszére pedig digitális szolgáltatásunk is teljes körű lefedettséget mutatott. 2008. október 1-jével elindítottuk az internet alapú telefonszolgáltatásunkat is, mellyel még könnyebbé és kényelmesebbé tesszük a telekommunikációt ügyfeleink számára. 2011 év elején portfóliónkat üzleti szolgáltatásokkal bővítettük, majd az év végén bevezettük mobilinternet termékeinket. Törekszünk arra, hogy ügyfeleinknek minél színesebb termékpalettát kínáljunk, ennek jegyében 2011-ben szolgáltatási területünkön elsőként tettük elérhetővé az HBO GO online filmtárat.

A Vidanet Zrt. egy átfogó stratégiai megújulás keretében 2010. október 4-től új, fiatalos és lendületes arculattal jelentkezett. Az új arculat nem csak a vállalat színeinek megváltoztatásával járt, hanem a friss logó és szlogen maga után vonta az ügyfélkapcsolati pontok kialakításának megújítását is. A gyökeres arculati változtatások a vállalat új vezetési stratégiáját és még inkább ügyfélközpontú gondolkodását kívánják hangsúlyozni. A Vidanet Zrt. a meglévő helyi tradíciókra építve kívánja folytatni telekommunikációs tevékenységét, melynek keretében szolgáltatásaiban igyekszik engedni a lokális igényeknek, továbbá aktívan jelen kíván lenni a helyi közéletben is, segítve ezzel a szolgáltatási körzetében élő emberek mindennapjait. Ezt a szemléletet összegzi a vállalat új jelmondata is: Közöttünk…

Szolgáltatási területeink

mindenrendben