Keresse fel az ügyfélkapu regisztrációs oldalát ide kattintva! Töltse ki az ott megjelenő űrlapot a személyes és szerződése adataival, majd kattintson a Regisztrálok gombra! Ezután a megadott e-mail címre kapni fog egy megerősítő e-mailt, melyben kérjük, kattintson az Aktiválás gombra! Ezt követően automatikusan megnyílik a „Sikeres regisztráció aktiválás” oldal, melyen azonnal be is tud lépni a létrehozott fiókba.
A digitális szolgáltatásnál jobb a kép- és hangminőség, ezen kívül számos extra lehetőséget biztosít, ilyen például bizonyos csatornák esetében a nyelv- és feliratválasztás, vagy az elektronikus programkalauz. A digitális szolgáltatáshoz ugyanakkor szükség van egy beltéri egységre (úgynevezett set-top boxra), melyet a tévékészülékhez kell csatlakoztatni.
A beállításhoz a beltéri egység Menü gombját kell megnyomni, majd a Rendszerbeállítás, gyári beállítás kiválasztása után meg kell adni a jelszót (4 db nulla: 0000). A magyar nyelv kiválasztása után automatikusan elindul az Ön által elérhető csatornák beállítása. Ha a csatornakeresés és csatornakiosztás befejeződött, előre kell kapcsolni az egyes csatornára, így meggyőződhetünk arról, hogy helyre állt-e a szolgáltatás.
A kód négy darab egyes (1111), amíg az előfizető ezen nem változtat. (A korábbi, nem HD set-top boxok esetében a kód 4 db nulla: 0000.)
Egy háztartáson belül három tévékészülékre tudjuk biztosítani a szolgáltatást, de analóg szolgáltatás esetén további vételi hely igénylésére is lehetőség van. Digitális szolgáltatásunkat csak azokhoz a tévékészülékekhez tudjuk biztosítani, amelyekhez van külön set-top box!
Egy beltéri egység egy tévékészülékhez használható, így annyi dekóderre van szükség, ahány tévékészüléken a digitális szolgáltatást veszi igénybe.
A szolgáltatás igénybevételéhez szükség van egy beltéri egységre (úgynevezett set-top boxra), amelyet a tévékészülékhez kell csatlakoztatni. Egy beltéri egység egy tévékészüléket tud kiszolgálni.
Abban az esetben, ha Ön már előfizetett a kérdéses csatornára, egy rendszerbeállítást kell elvégezni. Ha még nem előfizetője az adott csatornának, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1203-as telefonszámon!
Vegye ki a kártyát, törölgesse meg egy kicsit a csipet, majd helyezze vissza!
Sajnos jelenleg erre nincs lehetőség, de dolgozunk azon, hogy ilyen irányba bővítsük kínálatunkat.
Ez az állapot azt jelenti, hogy nincs bekapcsolva a dekóder. A bekapcsoláshoz nyomja meg a távirányítón a piros gombot!
HD csomagunk külön előfizetés keretében érhető el. Az előfizetés a következő csatornákat tartalmazza: M 1 HD, M 2 HD, Viasat Nature/Viasat History HD, Eurosport HD, Sport 1 HD, Discovery HD, National Geographic HD, Spektrum HD, AXN HD, Animal Planet HD*. Ezen kívül lehetőség van az HBO csatorna HD-s vételére, valamint a digitális III-as csomag részét képezi az M1 HD, M2 HD, Duna TV HD*, Duna World HD*, Super TV2 HD* és Spektrum HD. * A jelzett csatornák az alábbi településeken nem érhetők el: Fertőd, Fertőszentmiklós, Fertőszéplak, Petőháza, Sarród Babót, Barbacs, Bágyogszovát, Beled, Bezi, Bodonhely, Bogyoszló, Csorna, Dör, Enese, Edve, Farád, Fehértó, Győrsövényház, Ikrény, Jobaháza, Kapuvár, Kóny, Osli, Páli, Pásztori, Potyond, Rábacsanak, Rábakecöl, Rábapatona, Rábapordány, Rábatamási, Sopronnémeti, Szárföld, Szil, Szilsárkány, Vásárosfalu.
A Vidanet akcióiról és nyereményjátékairól minden esetben a Vidanet saját felületeiről tájékozódhat, melyek a következők: - Honlap: https://www.vidanet.hu/ - Facebook-oldal: https://www.facebook.com/vidanet/ - Hírlevél: Előfizetőink személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban iratkozhatnak fel. - Telefonos ügyfélszolgálat: Hívja a 1203-as telefonszámot, ahol kollégáink minden nap 6:00 és 22:00 között rendelkezésére állnak. A részletekért kattintson ide! - Iroda: Szeretettel várjuk ügyfélszolgálati irodáinkban, ahol személyesen és kényelmesen intézheti ügyeit. Irodáink elérhetőségét és ügyfélfogadási idejét itt találja.
Legtöbbször hamisított e-mailben és weboldalakon érik el a bűnözők, hogy önként adjuk meg az adatainkat. A csalók bankok, közösségi oldalak, nagyobb cégek és online fizetésre alkalmas szolgáltatások ismertségét használják fel úgy, hogy külsőleg lemásolják az igazit, de egy linkkel vagy gombbal átvisznek egy másik oldalra, ahol a személyes adatainkat egy űrlapot kitöltve kell megadni. Mindenképp kezdjen gyanakodni, amennyiben: - a Vidanet nevében kapott üzenetben a cég nevét angolul, "ViDaNet Cabletelevision Provider Ltd."-ként írják, - felugró üzenetben értesítik, hogy kisorsolták egy nyereményjátékon, - e-mailben értesítik, hogy kisorsolták olyan nyereményjátékon, amelyen nem vett részt, - üzenetet kap, mely szerint fiókját törölni fogják, ha nem adja meg a belépési adatait, vagy például - illegális zene- és filmletöltésért büntetéssel fenyegetik a hatóság nevében e-mailen keresztül, és a bírság azonnali utalására kérik.
Az online bűnözés egyik fajtája az adathalászat, melynek lényege, hogy illetéktelenek csapdákat állítanak, hogy megszerezzék a személyes adatait, például a felhasználónevét, jelszavát vagy bankkártyaadatait, hogy pénzhez jussanak. Ha személyes adatai rossz kezekbe kerülnek, komoly bajba kerülhet, a bankkártyaadatok megszerzésével a pénzét is ellophatják. Ezért a fokozott óvatosság internetezés közben nélkülözhetetlen.
Az internet beállításához nincs szükség felhasználói névre és jelszóra, a csatlakozás automatikus.
Ez olyankor fordul elő, amikor nincs bekapcsolva a modem. A modemen található egy bekapcsoló gomb.
A routerekhez mellékelt telepítő CD segítségével egyszerűen, informatikai tudás nélkül is könnyedén elvégezhetőek a szükséges beállítások.
A beállításhoz honlapunkon talál részletes információt a Segítség/Letölthető dokumentumok/Segítség menüpont alatt.
Sajnos jelenleg erre lakossági termékek esetében nincs lehetőség, üzleti ügyfeleink azonban az internet termékeik mellé igényelhetnek fix IP címet is.
Szolgáltatásunkat csak egy telefonkészülék használata esetén tudjuk biztosítani. További készülék csatlakoztatása esetén a forgalom jelbiztonságát nem szavatoljuk. Ugyanakkor plusz előfizetéssel és modemmel lehetőség van még egy telefonkészülék használatára.
Általánosságban elmondható, hogy a faxkészülékek többsége kifogástalanul működik a Vidanet hálózatán. Azonban az eltérő szabványok miatt előfordulhat, hogy egyes faxkészülékek esetén probléma adódik a működésben.
Automatikusan nem, a megjelenést külön igényelni kell ügyfélszolgálatunkon.
Amennyiben az előfizető a papíralapon előállított és kiküldött számlát a számlázási időszakot követő hónap 15. napjáig nem kapja kézhez, úgy ezt haladéktalanul, de legkésőbb 5 napon belül köteles az ügyfélszolgálatnál jelezni. A szolgáltató a fenti határidőn túl a tárgyhavi számla másolatát csak külön díj ellenében köteles az előfizető számára ismételten megküldeni.
A szolgáltató késedelmes díjfizetés esetén az előfizetőnek fizetési felszólítást küld, s minden fizetési felszólító kapcsán adminisztrációs díjat számít fel az előfizetőnek, amelyet előfizetői egyenlegénél a tartozások között jegyez fel és érvényesít. A díjszámlázás helyességének ellenőrzésére számlamásolatot készít, amely díjmentes.
Telepíthet és lefuttathat egy tanúsítványt, amely elvégzi a számla elektronikus aláírásának és időbélyegzőjének ellenőrzését. További információt a Segítség/Letölthető dokumentumok/Segítség menüpontban talál (www.vidanet.hu/segitseg/dokumentumok/segitseg/).
E-számlázásra telefonon (a 1203-as telefonszámon, illetve a honlapon található ingyen hívón keresztül), Video Ügyfélszolgálatunkon, illetve személyesen az ügyfélszolgálatokon vagy online, az Ügyfélkapu Folyószámla/E-számla igénylés menüpontban lehet váltani. Mivel az e-számlát az Ügyfélkapu felületén lehet megtekinteni, ezért ha Ön e-számlára vált, az Ügyfélkapuba is regisztrálnia kell. Ezt megteheti telefonon (a 1203-as telefonszámon), valamint online a honlapon található ügyfélkapu fülön az "aktiválás" linkre kattintva, emellett az ügyfélkapu nyilvános felületén (https://secure.vidanet.hu/ugyfelkapu/Ugyfel/Bejelentkezes) az "Aktiválás" menüpontban.
Az ügyfeleknek e-mailben küldünk értesítőt (a minta megtekintéséhez kattintson ide). Magát a számlát nem küldjük ki az e-mailben (biztonsági okok miatt), hanem az e-mailben található linkre kattintva tudják megnézni. Ez amúgy az Ügyfélkapuban a Folyószámla menüpontban is megtekinthető.
A formanyomtatványok letölthetőek a honlapunkról a Segítség/Letölthető dokumentumok/Formanyomtatványok menüpontból (www.vidanet.hu/segitseg/dokumentumok/formanyomtatvanyok/), emellett személyesen, ügyfélszolgálati irodáinkban is kérheti.
Az átírást személyesen, ügyfélszolgálati irodáinkban intézheti el. Az átíráshoz mindkét fél jelenléte szükséges.
Igen, egy háztartáson belül mind a tévékészülék, mind az internet-szolgáltatás áthelyezhető egy másik helyiségbe. A változtatás költségét a helyszíni felmérés alapján tudja meghatározni a szerelő kollégánk.
Igen. A szüneteltetés legrövidebb időtartama 1 hónap. Azok az ügyfeleink, akik nem rendelkeznek határozott idejű szerződéssel, maximum 6 hónapra, míg határozott idejű szerződéssel rendelkező előfizetőink maximum 60 napra kérhetnek szüneteltetést. Ez utóbbi esetben a határozott idejű szerződés időtartama kitolódik az igénybe vett szüneteltetési idővel. A szüneteltetésnek külön díja van.
Az ügyfélkapu a www.vidanet.hu oldalon található, emellett a https://secure.vidanet.hu/ugyfelkapu/Ugyfel/Bejelentkezes linkről is elérhető. A belépéskor az ügyfélszolgálaton kapott felhasználói nevet, valamint jelszót kell megadni.
A régi, képcsöves készülékek legtöbbje nem rendelkezik gyerekzár-funkcióval. Ebben az esetben a lehetséges megoldás az, ha a készülék előlapi nyomógombjait tiltja le, így távirányító nélkül a televízió nem kapcsolható be, illetve csatorna sem választható az előlapi gombokkal. A beállításhoz szükséges információkat a készülék használati útmutatójában találja meg.
Az előfizetők rendelkezésére áll a vételt biztosító set-top box beépített gyerekzár funkciója, amellyel akár az egyes csatornákhoz való hozzáférést, akár a korhatár-besorolással ellátott műsorok megtekintését is szabályozhatja. Többféle set-top box van, ezért érdemes fellapozni az adott készülék kezelési útmutatóját, melyet honlapunkon a www.vidanet.hu/segitseg/dokumentumok/segitseg/ oldalon talál. A beállításról érdeklődhet ügyfélszolgálatunkon is a 1203-as telefonszámon vagy a honlapunk fejlécében található „Hívjon minket ingyen!” linkre kattintva. A gyerekzár funkció aktiválásához egy – általában négyjegyű – titkos kódot kell beállítania (lásd: Kérdések/Gyerekzár: Hogyan lehet digitális TV esetében titkos kóddal letiltani bizonyos műsorokat?).
A gyerekzár funkciót úgy aktiválhatja, ha egy Ön által megadott – általában négy számjegyű – kóddal lezárja bizonyos csatornák műsorát. Ekkor csak a PIN-kód beütése után válik láthatóvá a műsor. E funkció bekapcsolásával legtöbbször bizonyos menük elérése, így például a médialejátszás, programkeresés, filmlekérés stb. is letiltódik, megakadályozva a védelem megkerülésére szánt kísérleteket. A szolgáltató által rendelkezésre bocsátott set-top box általában előre beállítva kerül az előfizetőhöz, így már eleve tartalmaz néhány csatornára – így a felnőtt tartalmakra is – gyerekzár-beállítást. Fontos, hogy a gyári PIN-kódot (ami többnyire 0000) mindenképpen változtassa meg egy Ön által választott számra, mellyel majd később a funkció ki- és bekapcsolását végezheti. Ehhez a kezelési útmutató ad segítséget. Általában a gyári PIN-kód megadása után a készülék kétszer kéri az új kódot, s amennyiben azt helyesen adta meg, a menüből való kilépés után már az új beállításokkal üzemel az eszköz.
A kód megadásánál válasszon nehezen kitalálható négyjegyű számot. Gyermekei például ismerik az Ön vagy a többi családtag születésnapját, ezért lehetőség szerint ne ezeket alkalmazza „titkos számként”.
Ilyenkor az ügyfélszolgálat tud a leggyorsabban segítséget nyújtani. Hívja munkatársainkat a 1203-as telefonszámon vagy a honlapunk fejlécében található „Hívjon minket ingyen!” linkre kattintva. Általában néhány egyszerű menübeállítás és az újonnan megadott kód beütése után ismételten lehetőség nyílik megváltoztatni a gyári PIN-kódot.
Amennyiben Ön nemrégiben vásárolt LCD, plazma, digitális televízióval rendelkezik, általában lehetősége nyílik arra, hogy azon csatornák esetében, amelyekhez elektronikus műsorújság (EPG) is elérhető, azon keresztül blokkolja az egyes műsorszámokat. Minden csatornára vonatkozóan több napra előre elérhető az egyes műsorok tartalmi leírása és korhatár-besorolása is. Az EPG alapú szülői zár beállításával és alkalmazásával például valamennyi 16 éven felüli korhatárjelzésű műsor megtekintését csak a PIN-kód beütése után engedélyezi a készülék. A rendszer beállításait a rendelkezésre álló korhatárjelzésekkel (általában 6, 12, 16, 18) könnyen igazíthatjuk gyermekünk életkorához. A beállításhoz szükséges információkat megtalálja a készülék használati útmutatójában.
mindenrendben