Ugrás a tartalomra
Ha 15 másodpercen belül nem töltődik be az oldal, frissíts a böngésződ gombjával.
Vidanet
Menü megnyitása
Menü megnyitása
Vidanet
Menü megnyitása
Ügyfélkapu

Menü

Menü bezárása
Üzleti oldalunk
Szolgáltatások
AkciókTVInternetTelefonCsomagok
Ügyintézés
SzámlafizetésE-számlaElőfizetés módosítása
Kapcsolat
IrodáinkHívjon minket...FacebookE-mailVisszaélés bejelentés
Segítség
Gyakori kérdésekVideós útmutatókFizetés és számlázásDokumentumtárHonlaptérképTartalomszűrőAkadálymentesség
Vidanet
ElérhetőségekSajtókapcsolatA VidanetrőlHírekKözlemények
KábeltévéGyőrHBOInternetMobiltévéSerpenyő
TV csomag

Digitális Családi

TV csomag

TV csomag

Digitális Extra

TV csomag

HBO

HBO

Extra TV mellé

HBO GO

HBO GO

Extra Internet mellé

Nyerjen Trónok Harca DVD-t

Nyerjen Trónok Harca DVD-t

Akció

Nem találja, amit keresett?

Kollégáink szívesen segítenek Önnek.

Segítünk...

Fizetés és számlázás

Hasznos tudnivalók

Fizetési lehetőségek
Banki átutalás
Csoportos beszedési megbízás
Digitális fizetési kérelem
Online bankkártyás fizetés
Postai csekken történő befizetés
Személyes befizetés ügyfélszolgálati irodákban kártyával
Számlázás
E-számla
Hagyományos, papír alapú számla

Banki átutalás

Válassza a banki átutalást, ha számlája befizetését és banki ügyeit egy helyen intézné, ráadásul online banki utalással a sorban állást is elkerülheti!

A Vidanet Zrt. bankszámlaszáma, melyre az átutalást fogadjuk:
CIB 10700031-04270401-51100005

Ez megtalálható a számlanyomtatvány első oldalán bal felül is.

A közlemény rovatban az előfizető azonosítót, valamint - ha az utaló és a szerződő fél nem egyezik meg - a szerződő fél nevét kell feltüntetni.

Csoportos beszedési megbízás

Ügyfeleink csoportos beszedési megbízással is kiegyenlíthetik számlájukat, így nem kell folyton a naptárt figyelni!

Miért érdemes a csoportos beszedési megbízást választani?

  • Nem kell többé a naptárat figyelnie: Csoportos beszedési megbízás esetén a befizetendő összeget minden hónapban automatikusan levonjuk az Ön számlájáról, így nem kell a csekkek határidejét figyelnie.
  • Időt takaríthat meg: Többé nem kell a postán sorban állnia, amivel sok időt spórolhat meg.
  • Nem kell a túlfizetés miatt aggódnia: Beállíthat egy maximális limitet, aminél nagyobb összeg nem vonható le a számlájáról.

A csoportos beszedési megbízásra való áttéréshez szükséges meghatalmazást kérje ügyfélszolgálatunkon!

Ha csoportos beszedési megbízással egyenlíti ki számláit, és emellett e-számlára is vált, jogosult lesz Light Számla csomagunkra, amivel 200 Ft-tal csökken a havi díja. Részletekért kattintson ide!

Digitális fizetési kérelem banki applikáción keresztül

Fizetési kérelem

Önnek nincsen teendője ezzel kapcsolatban.

Amennyiben a Vidanetnél regisztrált bankszámlájának kibocsátó bankjánál elérhető a digitális fizetési kérelem, illetve használja a bankja mobilapplikációját, akkor a következő esedékes számlája kibocsátásakor küldeni fogunk egy fizetési kérelmet.

A fizetési kérelmünket tetszése szerint elfogadhatja és ezzel egy lépésben kifizetheti a számláját, vagy figyelmen kívül is hagyhatja a kérelmünket, és továbbra is fizethet úgy, ahogy korábban.

Online bankkártyás fizetés

Tegye egyszerűbbé a számlák befizetését, válassza az online bankkártyás fizetést!

Miért érdemes az online bankkártyás fizetést választania?

  • Biztonságos: A fizetés az OTP Bank fizetőoldalán történik, amely minden biztonsági előírásnak maximálisan megfelel.
  • Egyszerű: Néhány kattintással elintézheti a számlák befizetését: csupán a bankkártya adatait kell megadnia az utalás elindításához.
  • Gyors: Nem kell többé a postán sorban állnia, az interneten néhány perc alatt elintézheti a számlák befizetését.
  • Ingyenes: A fizetéskor a rendszer nem számol fel külön banki költséget, így Önnek a szolgáltatás díjmentes.

Az online bankkártyás fizetés menete:

Az online bankkártyás fizetés opciót minden ügyfelünk igénybe veheti, csak egy online fizetésre alkalmas bankkártyára és az ügyfélkapu belépési azonosító/jelszó párosra van szükség.

Az online bankkártyás fizetéshez kövesse a következő lépéseket:

  1. Lépjen be az ügyfélkapuba honlapunk nyitóoldaláról vagy a https://secure.vidanet.hu/ugyfelkapu címről! Ha Ön még nem regisztrált felhasználója az ügyfélkapunak, keresse fel az ügyfélkapu regisztrációs oldalát ide kattintva! Töltse ki az ott megjelenő űrlapot a személyes és szerződése adataival, majd kattintson a Regisztrálok gombra! Ezután a megadott e-mail címre kapni fog egy megerősítő e-mailt, melyben kérjük, kattintson az Aktiválás gombra!
  2. A belépést követően az ügyfélkapuban válassza ki a Folyószámla, majd azon belül a Bankkártyás fizetés indítása menüpontot! Ekkor megjelennek kifizetésre váró számlái. Annak érdekében, hogy az online bankkártyás fizetésről e-mailben is kapjon visszaigazolást, adja meg értesítési e-mail címét!
  3. Kattintson a Fizetés gombra! 
  4. Ezt követően betöltődik az OTP Bank online fizetési oldala. Kérjük, adja meg a fizetéshez kapcsolódó adatait, válassza ki a kártya típusát, adja meg a kibocsátó bank nevét, a kártyán szereplő nevet, a bankkártya számát, a lejárati dátumot, valamint az érvényesítési kódot! 
  5. Ha minden mezőt kitöltött, kattintson az Elküld gombra! Ezt követően még lehetősége van ellenőrizni a megadott információkat. Ha minden rendben talál, kattintson ismét az Elküld gombra, ekkor megkezdődik az online fizetés teljesítése. 
  6. Fontos, hogy addig ne zárja be az OTP Bank oldalát, amíg az automatikusan vissza nem irányítja a Vidanet Ügyfélkapuba. Ha közben kilép vagy bezárja az ablakot, akkor a Vidanet rendszerében nem regisztrálódik a fizetés ténye, miközben a kártyáról a bank már levonta a díjtételt. Ez a folyamat a bank terheltségétől függően akár 2 percig is eltarthat. 
  7. Sikeres fizetés esetén visszajut a Vidanet Ügyfélkapuba, ahol megjelenik a sikeres online bankkártyás fizetés visszaigazolása, melyről e-mailben is üzenetet küldünk Önnek. 

Postai csekken történő befizetés

A csekket egyszerűen befizetheti bármelyik postán, ahogyan Önnek a legkényelmesebb. Ráadásul 2015 júniusa óta már kártyás fizetés esetén sem kell külön tranzakciós költséggel számolnia.

Személyes befizetés ügyfélszolgálati irodákban bankkártyával

Személyes befizetés irodáinkban kártyával

Személyesen, ügyfélszolgálatainkon is kiegyenlítheti számláját, így a többi ügyintézéssel egy időben, kényelmesen intézheti a befizetést. Ügyfélszolgálatunkon csak bankkártyával fizethet.

E-számla

Ügyfeleink a hagyományos, papír alapú számla mellett már elektronikus formában is igényelhetik számlájukat. 

Miért érdemes az e-számlát választania?

  • Vége a papírmunkának: Az e-számla elektronikus formában érhető el, így nem kell többé a postaládáját elöntő papírhalommal küzdenie.
  • Környezetbarát: Az elektronikus formának köszönhetően sokkal környezetkímélőbb megoldás.
  • Gyors: A kiállítást követően azonnal elérhetőek a számlák ügyfélfiókjában.
  • Biztonságos: Az e-számlát kizárólag Ön nézheti meg felhasználónevével és jelszavával.
  • Visszakereshető: E-számlái a kiegyenlítés után is elérhetőek ügyfélfiókjából, így könnyen nyomon követheti tranzakcióit.
  • Kényelmes: Megtekintés után elektronikus számláit a bankkártyás fizetésnek köszönhetően online könnyedén ki is egyenlítheti.
  • Ingyenes: E-számla szolgáltatásunkat díjmentesen biztosítjuk ügyfeleinknek.

Az e-számla működése:
A szolgáltatásra regisztrált ügyfeleink az elektronikus számlát az ügyfélkapuban tölthetik le. A számla megtekintéséhez kövesse a következő lépéseket:

  1. Lépjen be az ügyfélkapuba honlapunk nyitóoldaláról vagy a https://secure.vidanet.hu/ugyfelkapu címről! Ha Ön még nem regisztrált felhasználója az ügyfélkapunak, keresse fel az ügyfélkapu regisztrációs oldalát ide kattintva! Töltse ki az ott megjelenő űrlapot a személyes és szerződése adataival, majd kattintson a Regisztrálok gombra! Ezután a megadott e-mail címre kapni fog egy megerősítő e-mailt, melyben kérjük, kattintson az Aktiválás gombra!
  2. Az ügyfélkapun belül válassza a Folyószámla menüpontot!
  3. Az elektronikus számlát a Számlák és befizetések almenüpontban tekintheti meg! A számlák fő adatait a Számlák fülön találja.
  4. Az elektronikus számla megtekintéséhez kattintson a számla sorszámára! Az így megjelenő oldalon láthatja a számla részleteit, letöltheti a számlát, valamint az ahhoz tartozó hitelesítő tanúsítványt is!

Ön még nem regisztrált e-számla szolgáltatásunkra, de szeretne áttérni? Regisztráljon most!

  • Telefonon a 1203-as telefonszámon vagy honlapunkon az ingyenes hívón keresztül,
  • személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban,
  • vagy online az ügyfélkapu Folyószámla/E-számla igénylés menüpontban!

Figyelem: 
Amennyiben az e-számlát választja, megszűnik a csekkes, valamint a MasterCard Mobil fizetés lehetősége. Választhatja ugyanakkor az online kártyás fizetést, az átutalást, a csoportos beszedési megbízást, valamint a személyes befizetést is. 

Ha az e-számla igénylése mellett befizetéseit csoportos beszedési megbízással intézi, azzal jogosult lesz a Light Számla csomagunkra, aminek keretében 200 Ft-tal csökken a havi díja. Részletekért kattintson ide!

Hagyományos, papír alapú számla

Amennyiben számláját szeretné kézhez kapni, válassza a hagyományos, papír alapú számlát, melyet minden hónapban 10. és 15. között kap kézhez postai úton.

A számlanyomtatvány első oldalán találhatók:

  • a cégadatok,
  • elérhetőségek,
  • a fizetési határidő és fizetési mód,
  • valamint az előfizetői adatok.

A számlán részletezésre kerülnek az igényelt szolgáltatások alapján az egyes termékek díjai, valamint a számlázási időszak.

SzolgáltatásokAkciókTVInternetTelefonCsomagokDigitális Jólét Alapcsomag
ÜgyintézésSzámlafizetésE-számlaElőfizetés módosításaAdatvédelem
KapcsolatIrodáinkHívjon minket...FacebookE-mailVisszaélés bejelentés
SegítségGyakori kérdésekVideós útmutatókFizetés és számlázásHívásvégződtetési díjakDokumentumtárHonlaptérképTartalomszűrőAkadálymentesség
VidanetElérhetőségekSajtókapcsolatA VidanetrőlHírekKözleményekSzupergyors Internet Program

© 2025 Vidanet

1203

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)Minőségi célértékekAkció szabályzatok2025 árváltozások

mindenrendben