Ha 15 másodpercen belül nem töltődik be az oldal, frissíts a böngésződ gombjával.

Nem találja, amit keresett?

Kollégáink szívesen segítenek Önnek.

Bankkártyás fizetéskor tapasztalt fennakadások

2021. 01. 04

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2021. január 1-jén bevezetésre került PSD2, internetes bankkártyás fizetésre vonatkozó szabályozás következtében fennakadásokat tapasztalhatnak a számlakiegyenlítés során. Ez esetben forduljanak a bankkártyájukat kibocsátó pénzintézet ügyfélszolgálatához!

Kedves Ügyfeleink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2021. január 1-jén bevezetésre került PSD2, internetes bankkártyás fizetésre vonatkozó szabályozás következtében fennakadásokat tapasztalhatnak a számlakiegyenlítés során. Ez esetben forduljanak a bankkártyájukat kibocsátó pénzintézet ügyfélszolgálatához!

A január 1-jétől életbe lépő PSD2, internetes bankkártyás fizetésre vonatkozó szabályozás következtében jelentősen megemelkedhet a sikertelen fizetési tranzakciók aránya online bankkártyás fizetés esetén. Így többek között az általunk kiállított számlák internetes bankkártyás rendezése esetén is.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a fizetési folyamatokban bekövetkező fennakadások nem a Vidanet rendszerében való hiba miatt alakulnak ki, hanem a bankkártyát biztosító pénzügyi szolgáltató rendszeréhez kötődnek.

Kérjük, hogyha bankkártyás fizetés, számlakiegyenlítés, vásárlás kapcsán fennakadásokat tapasztalnak, forduljanak a bankkártyájukat kibocsátó pénzintézet ügyfélszolgálatához segítségért!

Megértésüket köszönjük!

A Vidanet csapata

mindenrendben