Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2021. január 1-jén bevezetésre került PSD2, internetes bankkártyás fizetésre vonatkozó szabályozás következtében fennakadásokat tapasztalhatnak a számlakiegyenlítés során. Ez esetben forduljanak a bankkártyájukat kibocsátó pénzintézet ügyfélszolgálatához!
Kedves Ügyfeleink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2021. január 1-jén bevezetésre került PSD2, internetes bankkártyás fizetésre vonatkozó szabályozás következtében fennakadásokat tapasztalhatnak a számlakiegyenlítés során. Ez esetben forduljanak a bankkártyájukat kibocsátó pénzintézet ügyfélszolgálatához!
A január 1-jétől életbe lépő PSD2, internetes bankkártyás fizetésre vonatkozó szabályozás következtében jelentősen megemelkedhet a sikertelen fizetési tranzakciók aránya online bankkártyás fizetés esetén. Így többek között az általunk kiállított számlák internetes bankkártyás rendezése esetén is.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a fizetési folyamatokban bekövetkező fennakadások nem a Vidanet rendszerében való hiba miatt alakulnak ki, hanem a bankkártyát biztosító pénzügyi szolgáltató rendszeréhez kötődnek.
Kérjük, hogyha bankkártyás fizetés, számlakiegyenlítés, vásárlás kapcsán fennakadásokat tapasztalnak, forduljanak a bankkártyájukat kibocsátó pénzintézet ügyfélszolgálatához segítségért!
Megértésüket köszönjük!
A Vidanet csapata