Kedves Ügyfeleink!
Az összesen 1500 ügyfél részvételével készülő 2011. évi második negyedéves ügyfél-elégedettségi felmérés eredményei ismét pozitív képet mutattak a Vidanet ügyfélszolgálatai pontjain dolgozó munkatársak, továbbá a call centeres és műszaki kollégák teljesítményéről.
Az elmúlt időszakhoz képest a legnagyobb fejlődés a mosonmagyaróváriaknál volt, akik mind a műszaki kiszolgálás, mind pedig a helyi ügyfélszolgálati pontok tekintetében jelentős javulást értek el ügyfeleink véleménye szerint. Az ügyfélszolgálati ponton dolgozóknak egyaránt sikerült növelniük a kiszolgálás gyorsaságát és minőségét, melynek köszönhetően sokkal több ügyfelünk ajánlaná szívesen barátainak, családtagjainak a Vidanet szolgáltatásait. Hasonlóan kiemelkedő javulás jellemezte a call centerben dolgozó vidaneteseket is, akik a 2010. év második felében az ötös skálán produkált 4,2-es értékelésüket ebben az időszakban 4,4-esre javították.
Az ügyfeleink összességében továbbra is a műszaki kiszállás minőségét látják a legjobbnak, amely ezúttal 4,66-os minősítést kapott az öt fokozatú skálán. Előfizetőink átlagon felülinek értékelték a kiszálló kollégák segítőkészségét, továbbá az időpont-egyeztetés alkalmával tanúsított rugalmasságuknak, és a munkálatok alatti gyorsaságuknak és szakértelmüknek köszönhetően elégedettek voltak a Vidanet szakembereivel.
Az elért eredmények visszaigazolást nyújtanak az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégáknak, egyben rávilágítnak azokra a meglévő hiányosságokra is, melyeket a jövőben is igyekszünk fejleszteni. Így a még dinamikusabb és egyszerűbb ügyfélkiszolgálás érdekében többek között törekszünk a call centeres ügyintézés gyorsaságának és a személyes ügyintézés alkalmával nyújtott felvilágosítás színvonalának javítására.
Üdvözlettel:
Vidanet Zrt.