Ha 15 másodpercen belül nem töltődik be az oldal, frissíts a böngésződ gombjával.

Nem találja, amit keresett?

Kollégáink szívesen segítenek Önnek.

Számla befizetésére javasolt módszerek

2020. 03. 23

Több lehetőség áll rendelkezésre. Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a sikeres utalás feltétele, hogy a közleményben szerepeljen a szerződés száma!

Kedves Ügyfeleink!

Irodáink átmeneti bezárása miatt számos előfizetőnk választotta az online utalást számlái befizetésére. Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a sikeres utalás feltétele, hogy a közleményben szerepeljen a szerződés száma!  Az előfizető azonosító a számla jobb felső részében található. Amennyiben az előfizető azonosító hiányzik, kollégáink nem tudják jóváírni a befizetését, és a pénz visszautalásra kerül. 

Amennyiben legutóbbi számláját utalással rendezte, kérjük, ellenőrizze, hogy nem utaltuk-e vissza az összeget. Amennyiben igen, legyen szíves, utalja el újra, ezúttal előfizető azonosítóval együtt.

 

Számla befizetésére az alábbi módszereket ajánljuk:

UTALÁS

A Vidanet Zrt. bankszámlaszáma, melyre az átutalást fogadjuk: CIB 10700031-04270401-51100005

Fontos, hogy a közleményben tüntessék fel az előfizető azonosítót, valamint – ha az utaló és a szerződő fél nem egyezik meg – a szerződő fél nevét. Ellenkező esetben nem tudjuk beazonosítani az előfizetőt, és az összeget vissza kell utalnunk a feladónak. Így a számla sajnos kiegyenlítetlen marad.

 

ÜGYFÉLKAPU

Ügyfélkapu fiókban rugalmasan intézhetik ügyeiket és bankkártyával rendezhetik számláikat. A belépéskor meg kell adni a felhasználói nevet és a jelszót. Amennyiben valaki nem rendelkezik ügyfélkapu fiókkal, hívja ingyenes telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1203-as számon a belépéshez szükséges adatokért, majd a belépéshez kattintson ide!

 

CSOPORTOS BESZEDÉSI MEGBÍZÁS

Csoportos beszedési megbízás esetén a befizetendő összeget minden hónapban automatikusan levonjuk ügyfeleink számlájáról, így nem kell a csekkek határidejét figyelni. Ezzel időt takaríthatnak meg, és a túlfizetés miatt sem kell aggódniuk, mert beállíthatnak egy maximális limitet, aminél nagyobb összeg nem vonható le az érintett számláról. A csoportos beszedési megbízásra való áttéréshez hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat az ingyenes 1203-as számon.

 

iCSEKK ALKALMAZÁS

Az iCsekk-kel egyszerűen, gyorsan és kényelmesen fizethetik ki csekkjeiket és számláikat. Nincs szükség másra, mint egy Android vagy iOS rendszerű okostelefonra, bankkártyára, valamint a postai csekken vagy a számlán található QR-kódra. További részletek: icsekk.hu 

 

Megértésüket köszönjük!

Vidanet Zrt.

A vidanet.hu úgynevezett sütiket (cookie-kat) használ, melyek személyes azonosításra nem alkalmasak, ugyanakkor bizonyos szolgáltatások biztosításához szükségesek. A weboldal további böngészésével hozzájárul a sütik használatához. Részletekért kattintson!

mindenrendben