Mit jelent a fizetési kérelem elfogadása, és hogyan működik?
A fizetési kérelem a fizető fél folyószámlájára küldött szabványosított üzenet, mely tartalmazza az azonnali átutalási megbízás összeállításához szükséges adatokat, így Önnek nem kell semmilyen adatot megadni a tranzakció végrehajtásához.
Vidanet számlája kiegyenlítéséhez egy fizetési kérelem üzenetet kap tőlünk mobilbanki applikációjában, mely tartalmazza a befizetéshez szükséges adatokat.
Ha van mobilbanki alkalmazása, akkor egy felugró értesítést fog kapni a telefonján, ha internetbankot használ, akkor abban fog megjelenni az általunk küldött fizetési kérelem.
Ön dönti el, hogy elfogadja vagy elutasítja a fizetési kérelmet!
✅Ha elfogadja és jóváhagyja az utalást, az aktuális számlája azonnal rendezve lesz.
❌Ha elutasítja a fizetési kérelmet, akkor semmi nem történik. A számlája továbbra is rendezetlen marad, és Önnek más módon kell majd kifizetnie.
Miért jó Önnek a fizetési kérelem megoldás?
Pénzt takarít meg: megspórolhatja a banki utalás költségét.
Gyors: nem kell megadnia semmilyen adatot, csak egy gombnyomás az egész.
Megbízható: biztosan nem felejti el befizetni a számláit.
Mi a különbség a csoportos beszedési megbízás, rendszeres időzített utalás és a fizetési kérelem között?
A CSBM (csoportos beszedési megbízás) esetén automatikusan történik a levonása megadott napon. A fizetési kérelem esetén a döntés az Ön kezében marad, hogy a fizetési kérelmet mikor fogadja el, és csak akkor vonják le a pénzt a számlájáról, ha Ön engedélyezi.
A rendszeres előre beállított utalás esetén Ön a kezdeményező fizető fél, így a bankja tranzakciós költséget vonhat le a számla értékétől függően. Fizetési kérelem esetén a Vidanet Zrt. a kezdeményező fél, a tranzakció online vásárlásnak minősül, így Ön nem fizet utána banki költséget.
Amennyiben bármi további kérdése lenne a fizetési kérelemmel kapcsolatban, munkatársaink örömmel állnak rendelkezésére! Keresse őket a 1203-as telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@vidanet.hu e-mail címen!