2024. szeptember 24-én, kedden megújul a Filmbox+ szolgáltatás felülete. Amennyiben használja a FilmBox+ szolgáltatást, kérjük az alábbi információkat részletesen olvassa el, és kövesse a szükséges teendőket, hogy a jövőben is probléma nélkül hozzáférhessen a FilmBox+ tartalmaihoz. Az átállás ideje alatt 2024. szeptember 24-én 4:30 és 9:00 között nem lesz elérhető a szolgáltatás.
Mi változik?
A korábban használt honlap (www.filmbox.com) helyett egy új felületen lesz elérhető a FilmBox+ szolgáltatás a jövőben: www.filmboxplus.com
Itt az új felhasználóknak, lehetőségük nyílik regisztrálni, akik pedig már rendelkeznek belépési adatokkal, az azonosítást követően beléphetnek az új felületre.
A két platform nem lesz egyszerre elérhető – a meglévő mobilalkalmazásokat és a Smart TV-ken, Android TV-n és a TVOS-en lévő alkalmazásokat újak váltják fel. A szolgáltatás eléréséhez a felhasználóknak frissíteniük kell az alkalmazást.
Mi lehet a gond, ha nem tud bejelentkezni az új felületen, és mi a teendő?
Ha problémája akad a szolgáltatáshoz való hozzáféréssel az új felületen, annak valószínűleg az lehet az oka, hogy korábban a Facebook/Google-fiókján keresztül jelentkezett be, és nem váltott át az Email+Jelszó bejelentkezési módszerre.
Ebben az esetben használja az „Elfelejtette jelszavát?” opciót az új oldalon, és menjen végig a jelszó visszaállítási folyamaton! A teljes folyamat leírását a GYIK résznél találja a következő linken: https://www.filmboxplus.com/hu/faq/
Amennyiben a bejelentkezési probléma továbbra is fennáll, és nem Facebook/Google fiókokkal kapcsolatos bejelentkezési hiba okozza, kérjük vegye fel a kapcsolatot a szolgáltatóval a support@filmboxplus.com e-mail címen!
A korábban generált voucher kódok érvényesek lesznek az új szolgáltatásban is?
Igen, a szolgáltatás korábbi verziójához generált voucher kódok érvényesek maradnak, és az új FilmBox+-ban is működnek.
Köszsönjük megértésüket, és további jó szórakozást kívánunk!