2012 számos újdonságot hoz a Vidanet életében is, és e változások előnyeit hamarosan előfizetőink is érezhetik. Január 18-án elindul hálózatkorszerűsítési programunk, melynek célja a Vidanet szolgáltatási területeit ellátó hálózatok üzembiztonságának növelése, korszerűbb és rugalmasabb szolgáltatási lehetőségeket biztosító rendszer kialakítása.
A Vidanet-előfizetők körében időről időre elkészülő ügyfél-elégedettségi felmérés alapján cégünk igyekszik folyamatosan megoldást találni a felmerülő problémákra, javítva ezzel szolgáltatásaink megítélését. Ennek részeként az elmúlt időszakban jelentős átalakításokat hajtottunk végre az ügyfélszolgálati rendszer területén, bevezettük például az ingyenesen hívható online ügyintézőt, megerősítettük a műszaki szakembergárdánkat. Az idei év egyik legfontosabb feladataként hálózataink korszerűsítését tűztük ki, mellyel célunk a technológiai és minőségi felújítás mellett szilárd alapot teremteni ügyfeleink még megbízhatóbb és magasabb színvonalú kiszolgálásához, utat nyitni további szolgáltatásfejlesztéseinkhez.
A bemérések, előkészítő tevékenységek január 18-án indulnak, a munkálatok jelentős részét a tavaszi hónapokban fogjuk végrehajtani, a technikai átalakítások záró időszaka pedig előre láthatólag nyár végére tehető. Reméljük, a napokban kezdődő munkálatok megerősítik ügyfeleink elköteleződését cégünk iránt, és segít viszonozni az elmúlt években belénk vetett bizalmukat.
Honlapukon és Facebook oldalunkon keresztül igyekszünk folyamatos tájékoztatást nyújtani, hogy a korszerűsítési munkálatok éppen mely területeket érintik a legintenzívebben. Szándékunk szerint a technikai fejlesztések nem okoznak majd jelentős zavart szolgáltatásainkban, az esetlegesen felmerülő kellemetlenségekért azonban előre is elnézésüket és türelmüket kérjük.
Üdvözlettel:
Vidanet Zrt.